Igår & idag

Denna vecka ska jag sova över hos Marie för att vi ska gå till Gothia Discot tillsammans. Igår kom jag hem till Marie och vi åkte in till stan och Marie köpte hårpermament sedan skulle jag gå till telenor butiken och lämna in min mobil på lagning. Men så gick inte det och sen så åkte vi hem för att vi skulle fixa oss till Gothia. Och sen när vi hade fixat oss så kom Evelina till Marie och sen åkte vi till Svenska mässan vid skandinavium. Och när vi hade kom dit så fick vi stå i kö i ungefär en timme och en halv timme. Sen kom vi in till discot och var där i typ en timme tills det stängdes. sen kom Evelinas mamma och körde oss hem till Marie. En stund efter vi kom hem åt vi toast och sen la vi oss.

Idag: När jag och Marie hade vaknat åt vi frukost och sen spelade vi spelet Sant eller falskt & sen kollade vi på film se upp för dårarna. Och nu sitter vi här och gjorde denna blogg. ha d :) // Jacquline


Kommentarer
Postat av: Marie

hejsan jacque.

2008-07-19 @ 00:32:00
URL: http://marresbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0